Info om Melissa!

Hej! Jag heter Melissa och är 12 år gammal. Jag rider 1 gång i veckan på en ridskola som heter Stjärnholm.
Där har jag en favorithäst som heter 007 men kallas för sjuan. Han är en häst, som blir 11 år iår. han är väldigt snäll i all hanterig. När man rider så är han en aning svår att fatta galopp på, anars så går de bra. Men i hoppningen så kan han bli väldigt pigg och springer gärna väldigt snabbt efter hindrerna!!!
Jag sköter även en häst som heter Fillius, kallas för Fille. Fille blir också 11 år iår. Fille är en tinkerponny.
Fille är lite speciell han, för när han inte har fått vara ute i hagen så blir han jätte tjurig och kan stegra i boxen. Anars så är Fille också väldigt snäll i hantering. Men dock så kan han då och då tränga sig på och gå ut ur boxen! I ridning så är han snäll och lydig. Han är ganska stel men. Fille älskar att hoppa och gör de mer än gärna!
Jag är även med i en hoppgrupp 1 gång i månaden, och där ska jag börja hoppa Fille.
På mina vanliga lektioner rider jag ofta min förra favorithäst Ellie som är en B-ponny.
 
Nu lite mer info om mig. Jag heter somsagt Melissa. Jag bor inte hos mina biologiska föreldrar utan i ett familjehem, där jag bor med min bror Nick. Dom vi bor hos heter Berith och Janne. Jag har även en till bror som heter Jerry, fast han bor inte med oss. Berith och Janne har även 2 barn som heter Eddie och Tove. Och det bor även en tjej som heter Kattis hos oss.
Sen har vi 4 egna kaniner och en lånad kanin som vi snart ska lämna tillbaks. Och de planeras att köpa en till kanin till vintern.
 
Det va lite info om mig!!!
 
Kram Melissa
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0