Ebba Lagerström

Hejsan!
 
Jag heter Ebba Lagerström & är en 13 - årig tjej. Jag går i skolan & plugga precis som alla andra 13 - åriga. Utan för skolan satsar jag allt jag kan på ridsporten. Jag har ridit sedan jag var 6 år gamal & har utvecklats ordentligt sedan dess.
Jag rider på stjärnholms ryttarföreing två gånger i veckan, måndagar & torsdagar. På onsdagarna är jag också i stallet fast då sköter jag jag bara min favorit häst Betty.
 
Betty är ett tinker stå på 7 år i år. On är alltså född 06. Betty är 152 Cm hög men är en rejäl & kraftig häst som är mycket mera att rida än vad många tror.
Hon är pigg & framåt i ridningen. Hon kan bli riktigt het ibland, då är hon riktigt jobbig för det är mycket häst att sitta på då. I hoppningen kan det bli värst, hon tar bara bettet & sticker.
Men oftast går det jätte bra & vi har kommit varandra nära!
 
Jag har ett stort intresse för design, fotning & redigering. Ni kommer nog märka av det väldigt mycket här i bloggen också. Mycket redigerade bilder & många design byten !
 
Jag är en ung tjej som har framtiden mot toppen, vill ni hänga på ?
 
Den fläckiga hästen är Betty & bilden på en människa är ju jag ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: julia

skulle du kunna göra en ny header till mig?;D ps. sjukt fin blogg ni har!;)

Svar: Har ingen aning hur man gör till nattstad faktis ;)Tack!"
KRAMKRAM!!
rabbitstars.blogg.se

2013-06-24 @ 17:03:04
URL: http://www.nattstad.se/juliaivarssonn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0