Vart är vår sommar ?

Helt grått & mulet ute, snacka om att man blir besviken på vädret då.
 
Jag som hade taggad as mycket sol & bad idag med, men det får jag tänka om med. Tror att jag kommer stor städa på mitt rum idag, känns som det har varit behövligt ända sen i julas ;)
 
Känns helt grymt idag, för imorgon kommer ni inte se oss här längre, det kommer bli SÅHÄÄR mycket bättre. Jag hoppas också att bloggen kommer växa ännu mera på horseworld, känns som det!
 
Eftersom det är sista dagen på blogg.se idag, och ni har kommenterat en massa sjukt goa kommentarer. Så därför kommer jag lyfta fram två bloggar till. Jag vet redan vilka som kommer att bli framlyfta, dom som kommer bli det förtjänar verkligen det!
 
Så håll koll!
 
 
Jag & Världens finaste ponny.. <3
Honom jag saknar varje dag, mest av allt! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Vad heter hästen, ser precis ut som min sköthäst Kalle, har exakt samma "tecken" :O

Svar: Jag har kommenterat din blogg, det är samma häst!!
rabbitstars.blogg.se

2013-07-14 @ 12:33:22
URL: http://idasmileys.devote.se
Postat av: Ida

Kalle på bilden (som han heter nu) mår jättebra! Han står i Linköping på Valla Ponnyklubb. Han är min sköthäst där och han är helt underbar! Han är verkligen en ponny med personlighet! En snäll ponny som alltid får en att må bra. Lite busig är han också och han Älskar att hoppa! Jag tränar mest hoppning med honom men även lite dressyr ;)
Han är en riktig liten Nallebjörn! :)
Jag är så glad över att få veta var han varit förut innan han kom till Valla och jag började sköta honom.
Du får gärna komma och hälsa på, Kalle vill nog gärna träffa dig igen ;)
Kram!

Svar: Jag har kommenterat din blogg igen, detta betyder mer än guld!!!
rabbitstars.blogg.se

2013-07-14 @ 14:09:09
URL: http://idasmileys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0