Sol & Bad, Sol & bad, Sol & bad

Hehehe, känns som att man inte gör något annat nu på sommaren, än att sola & bada. Det är ju väldigt skönt så man ska väl inte klaga ;)
 
Idag ska jag kanske åka & bada med Julia, om hon vill svara på KIK!
Annars blir det bara att sola på tomtn, vill verkligen bli BRUN nu. Så jag ska steka i solan nästan varje dag har jag bestämt mig för.
 
 
Översta bilden är på bad platsen, sjukt fint!
Den under är på mig ;) Nej men sådär brun blev jag igår, låg i solen i 1 timme kanske ;)
 
Jag ska också städa båda toaletterna idag, man vill ju tjäna lite extra pengar liksom.
 
Det känns sjukt bra att blogga här nu, och kommer bli ännu bättre när vi byter portal!
Är jätte kul att ni är så på & peppande till oss hela tiden, och jag blev sjukt glad när ni tyckte det var roligt att jag skulle börja lyfta fram bloggar.
Finns så många bloggar, som förjänar en stor FET länk här! Har så många bloggar, så fruktansvärt många bloggar jag vill lyfta fram, så tror nog att jag kommer lyfta fram två till redan imorgon!
 
Tack för allt och alla as goa kommentarer ! <333
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Sanna Bäckström

Åh, älskar den bikinin, såå fin! :)

Sv: Vad kul, jag ska dit första året jag, haha! Är det mycket hästsaker som säljs? :)

Svar: Sv : Ja blev också kär i den bikini, den är så simpel men ändå så snygg!!Jag har faktis ingen aning? Är första gången jag också åker dit!! :)

KRAMKRAM!!
rabbitstars.blogg.se

2013-07-13 @ 12:42:25
URL: http://sannas.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0