Sjukt härlig dag

Har solat nu i kanske 30 min?
Haha, man ser redan att jag blivit brun, jag blir brun as snabbt verkligen. På sätt & vis är det skönt att jag blir brun så snabbt, men det är jäkligt lätt också att man bänner sig, nog för att jag bara gjort det en gång.
 
Men jag är seriöst sjukt rädd för att bränna mig. Men om man smörjer in sig med solskydds faktor varje dag, eller ett antal gånger varje dag borde man väl ändå inte bränna sig?
 
Julia kunde tyvärr inte bada idag, riktigt tråkigt då det är en grym dag idag, solen skiner & det är typ 25 grader varmt.
Men vi får se imorogn!
 
Har ni samma väder som jag, sol & varmt som tusan?
 
 
Ingen hov i marken ;)
Haha, snacka om att Betty va galen här!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0