Jag gråter av lycka...<33

Kalle på bilden (som han heter nu) mår jättebra! Han står i Linköping på Valla Ponnyklubb. Han är min sköthäst där och han är helt underbar! Han är verkligen en ponny med personlighet! En snäll ponny som alltid får en att må bra. Lite busig är han också och han Älskar att hoppa! Jag tränar mest hoppning med honom men även lite dressyr ;) 
Han är en riktig liten Nallebjörn! :) 
Jag är så glad över att få veta var han varit förut innan han kom till Valla och jag började sköta honom. 
Du får gärna komma och hälsa på, Kalle vill nog gärna träffa dig igen ;) 
Kram!
 

Ida, du betyder GULD för mig, du har fyllt upp min absolut största dröm!
Sen han åkte har jag drömt om att få träffa honom, och att få sitta på hans underbara rygg igen!
Din kommentar - jag börjar stört gråta av lycka, lyckligheten som är inombords kan ingen någonsin fatta!
 
Jag är så lycklig, och kommer aldrig kunna tacka dig nog, Kalle är hästen jag älskar mest av allt, av hela itt hjärta!!
 
Han har lärt mig sjukt mycket & ingen fattade vad han betyde, sista gången jag stog bredvid honom var sjukt svårt att fatta, jag har inte smält det ännu!
 
Jätte mycket har hänt med mig, och jag har utvecklats sjukt mycket sedan jag satt på honom, jag är övertygad om att den lilla busponnyn vi pratar om har ändrats en hel del också, jag red han jämt, älskade honom mest av allt, skötte honom - gjorde ALLT med honom!
 
Han var osäker, men han litade faktis på mig, han var sjukt go, hade en sjuk personlighet & allt var underbart, tills den värsta dagen i mitt liv kom, när ridlärarna sa att han skulle säljas :(
Jag grät i han box i stallet, han var glad, men han förstod ju inte vad som skulle hända...
 
Dom här bilderna är tagna över ett år sedan, som sagt, mycket har hänt - men jag minns honom så väl!
I mina ögon är han ju Boyen, min Boy, honom jag älskar mest av allt fortfarande, Boy, Boy, Boy - du är ponny jag älskar mest, jag har hittat dig TRE gånger efter du såldes från stjärnholm, två gånger på anons & nu, vi är gjorda för varandra det är jag övertygad om...<333
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja fina Kalle!! Så glad över att vi fått kontakt, du måste komma o hälsa på han och så måste vi träffas!!! :D
Du har gjort mig så glad, äntligen fått veta vart Kalle varit innan och i dina händer hade han det allt bra! E så skönt att vi båda älskar den hästen!!
Kram på dig! <3

Svar: Jag är också jätte glad verkligen, en av dom bästa dagarna i mitt liv!!Vi måste verkligen träffas, är super spänd på detta!!!!!!
TACK!!! :D

KRAMKRAM!!!!!<33
rabbitstars.blogg.se

2013-07-14 @ 16:39:51
URL: http://idasmileys.devote.se
Postat av: Sanna Bäckström

Ni passar verkligen sååå bra ihop Ebba, vet att jag redan sagt det förut men det är sant! :)

Sv: Varsegod, det var det minsta jag kunde göra för all glädje du har gett mig, KRAM!<3

Svar: Åå, tack du är så fruktansvärt snäll!!Jag blir helt varm av glädje!!! : ' ) <3333

KRAM!!!<333
rabbitstars.blogg.se

2013-07-14 @ 18:09:54
URL: http://sannas.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0